Rozšírili sme portály City Arena...

 

... a pre fanúšikov sme spustili novú webovú stránku klubu FC Spartak Trnava

Najmodernejší a najväčší futbalový štadión na Slovensku  Štadión Antona Malatinského, známy aj pod názvom City Arena Trnava, zbiera významné ocenenia. Podľa ankety špecializovaného portálu StadiumDB.com patrí medzi dvadsaťdva najkrajších štadiónov sveta. Celý komplex City Arena navyše získal hlavnú cenu Stavba roka 2015 spolu s cenami za najlepšie projektové riešenie a vysokú kvalitu stavebnej realizácie. Dosiahnuté úspechy sú odmenou pre všetkých realizátorov projektu, vrátane YMS, ktorá zabezpečuje softvérovú časť.

City Arena poskytuje silné zázemie pre domáci futbalový klub FC Spartak Trnava ako aj pre najväčšiu slovenskú komunitu fanúšikov „bílých andelov“. „Priemerná návštevnosť nového štadióna sa pohybuje okolo 8-tisíc divákov, pričom vyše 40-tisíc ľudí prišlo na prvých päť domácich ligových duelov. Trnavskí fanúšikovia sa stretávajú nielen priamo na štadióne, ale už šestnásť rokov aj virtuálne - na klubovom portáli spartak.sk. Zhodnotili sme, že po takej dlhej dobe si zaslúžia zmenu. V spolupráci s YMS a eSports.cz sme vytvorili nový moderný portál s responzívnym dizajnom. Obsah stránky sa tak návštevníkom zobrazuje v správnom formáte aj na mobile, tablete či inom zariadení,“ konštatuje PR manažér FC Spartak, Marek Ondrejka.

Novú verziu stránky spartak.sk spustila YMS, spolu s partnermi, koncom januára. „Za dva mesiace od spustenia sme zaznamenali 250-tisíc jedinečných návštev a 766-tisíc kliknutí, z toho takmer polovica pochádza z mobilných zariadení. Najväčšia frekvencia návštevnosti je v čase od 19:00 – 22:00. Čísla a aktívna účasť fanúšikov dokazujú, že cieľová komunita je s novým dizajnom a obsahom naozaj spokojná,“ hovorí o prvých výsledkoch návštevnosti portálu projektový manažér YMS, Radovan Sunega.

Portál poskytuje fanúšikom informácie a aktuality o klube, zápasoch či podrobné štatistiky o hráčoch. Denne tu nájdu dve až tri nové tlačové správy. Na základe registrácie sami aktívne prispievajú do diskusného fóra. Novinkou je kalendár, cez ktorý sledujú prehľad duelov všetkých vekových kategórií. „Na portáli sme zoskupili do samostatných sekcií všetky tímy Spartaku, vrátane detských. Tréneri, rodičia aj hráči tak majú všetky informácie na jednom centralizovanom mieste. Bonusom je online komunikácia cez tzv. uzamknutú šatňu, ktorá je chránená heslom,“ popisuje jeden z prínosov novej stránky Radovan Sunega. 

YMS zaistila aj prepojenie klubového webu na súvisiace portály – štadión, nákupné centrum, fanshop, online predaj lístkov a športovú regionálnu televíziu Spartak.TV. Vďaka prepojeniu plní jednu z požiadaviek investora ­ zbiera informácie o všetkých aktivitách zaregistrovaných zákazníkov naprieč celým komplexom. „V súčasnosti napríklad evidujeme 6,5-tisíc online zakúpených lístkov. Vieme kto, kedy a koľko lístkov si kúpil, aj to, či sa na zápase osobne zúčastnil. Zozbierané dáta posunieme ďalej klubu, ktorý rozhodne, ako ich využije pri tvorbe marketingovej stratégie,“ odhaľuje zákulisný zber dát riaditeľ Divízie sieťových odvetví YMS, Radoslav Béreš.

Spustením klubovej stránky spartak.sk YMS zavŕšila kompletný celok vzájomne prepojených portálov pre širokú verejnosť. V najbližšom období pripravuje plne rozbehnúť intranetové systémy pre nájomcov.

 

Ilustračné foto Ivan Kopčáni a YMS.