City Arena zažila veľkolepé otvorenie...

 

...na ktorom sme sa podieľali spustením webových portálov pre širokú verejnosť.

Slávnostné otvorenie City Areny, futbalového štadióna Antona Malatinského a obchodného komplexu so 120 prevádzkami, prilákalo počas víkendu 78-tisíc návštevníkov. „Záujem verejnosti o otvorenie sa ukázal už pri predaji lístkov. Podľa našich očakávaní dopyt prekonal pripravenú kapacitu cca 15 500 lístkov. Nový štadión a exhibičné zápasy zaujímali fanúšikov aj cez internet, čo potvrdzujú zaujímavé čísla – na portál regionálnej televízie Spartak.TV kliklo 17 000 jedinečných návštevníkov a 55 000 ľudí, ktorí chceli sledovať program cez živé vysielanie. Uvedomujeme si, že veľký nápor návštevníkov má vplyv na vysielanie, preto do budúcna plánujeme vylepšiť kvalitu prenosu obrazu a zvuku, aby si každý divák mohol online vychutnať športový zážitok “ dodáva zástupca investora a koordinátor projektu City Arena, generálny riaditeľ spoločnosti CellQoS, Marek Piaček. 

Niekoľko dní pred otvorením voľnočasového komplexu spustila YMS, v spolupráci s partnermi, tri z piatich webových portálov – štadión, nákupné centrum a spomínanú športovú regionálnu televíziu Spartak.TV. Portál štadión uvádza informácie o podujatiach, aktualitách, možnostiach parkovania, zobrazuje mapu a plán sektorov, poskytuje cenník vstupeniek na pudujatia, lístkov a permanentiek spolu s odkazom na online predaj. Už dnes si môžete zakúpiť lístky na najbližší septembrový zápas - FC Spartak Trnava vs.Olympique Marseill.

Predaj lístkov na zápasy klasifikované organizátorom ako „rizikové“, predovšetkým so Slovanom Bratislava, budú viazané na registráciu, teda na číslo občianskeho preukazu, v prípade dieťaťa zdravotného preukazu. „Podmienku registrácie sme stanovili pre udržanie poriadku, pretože by sme pekný zážitok v novej Arene radi dopriali všetkým futbalovým priaznivcom, obzvlášť tým malým, bez toho, aby bola ohrozená ich bezpečnosť. Fanúšikov chránime aj vďaka vysokorýchlostným fotoaparátom, ktoré sú súčasťou každého turniketu, čítajú biometrické črty tváre a tak pomáhajú identifikovať agresorov a zamedziť ich vstupu na štadión“, dopĺňa Marek Piaček.

V časti nákupné centrum nájdete zoznam obchodov a služieb, sekciu kino a zábava, informácie o akciách a novinkách. Dôležitou informáciou pre návštevníkov je možnosť parkovania. V komplexe je vybudované podzemné parkovisko s kapacitou 950 parkovacích miest. „Počet aktuálne voľných miest sprístupníme na portáli v priebehu septembra. Nasledovať budú zvyšné portály - športový klub FC Spartak spolu s eShopom FC Spartak a na záver vnútorné portály pre nájomcov, spojené so školeniami na ich používanie“, popisuje najbližšie plánované aktivity projektový manažér YMS, Radovan Sunega.

City Arena mení tvár mesta Trnava, ktorému je YMS verná už 25 rokov, teda od svojho založenia. „Ako praví Trnavčania sme radi, že participujeme na tak významnom projekte a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu“, uzatvára Radovan Sunega. Najbližšie môžete očakávať informácie o zvyšných portáloch a prvých výsledkoch, ktoré prinášajú návštevníkom, prevádzkam aj samotnému investorovi.

 

Ilustračné foto: City Arena a Ivan Kopčáni