yForce pre riadenie práce posádok v teréne - Mobile Workforce Management

yForce je komplexný mobilný systém pre sledovanie, plánovanie a riadenie činnosti posádok v teréne, tzv. mobile workforce management. Pracovníkom v teréne umožňuje pracovať rýchlejšie, jednoduchšie a efektívnejšie pomocou mobilných zariadení (PDA, laptop, handheld, toughbook, smartphone), vrátane inteligentnej navigácie. Dispečerom a manažérom umožní v reálnom čase pracovníkov kontrolovať, riadiť a koordinovať, a to kdekoľvek a kedykoľvek pomocou dispečerskej aplikácie – digitálnej obrazovky.

Mobilný systém yForce je určený pracovníkom v teréne, ocenia ho servisné posádky a zásahové jednotky pracujúce mimo svojej základne, obchodní zástupcovia a cestujúci, hravo zvládne ambulantný predaj či skladovú expedíciu. 

Technológia yForce 

Systém yForce je určený pre firmy, ktoré majú vlastný informačný systém, ale chýba im kvalitné riešenie na riadenie posádok s podporou mapových, navigačných a komunikačných služieb (GIS, GSM, GPS a GPRS).

yForce má trojvrstvovú architektúru zloženú z aplikačného servera, centrálnej databázy a dvoch softvérových aplikácií – yForce Dispatcher pre dispečerov na plánovanie a riadenie práce posádok v reálnom čase a yForce Mobile pre posádky s rôznymi mobilnými zariadeniami (PDA, tablet PC, smartphone, handheld). yForce je platformovo nezávislé riešenie, ktoré sa ľahko nastavuje a integruje do firemných systémov. Užívateľské rozhranie sa dá prispôsobiť požiadavkám klientov.